اخبار

پایان میراثی بد در پرسپولیس؛ راهکارهای جدید برای فرار از خاطرات تلخ اسپانسری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرارداد پُر حرف و حدیث باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه، پس از دو سال در نهایت با توافق طرفین به طور رسمی فسخ شد. قرارداد باخت – باختی که نه باشگاه از آن راضی بود، نه کارگزار!

باشگاه پرسپولیس که در دو سال گذشته در چندین مقطع قصد فسخ قرارداد با کارگزار خود را داشت، سرانجام به خواسته خود رسید تا قرارداد پنج ساله‌ای که در زمان محمدحسن انصاری‌فرد امضا شده و سپس در دوران رسول‌پناه به سه سال کاهش یافته بود، بالاخره سایه‌اش از سر پرسپولیس دور شود. قراردادی که طبق آن تمام راه‌های درآمدزایی سرخپوشان و حتی پلتفرم‌های رسانه‌ای باشگاه در اختیار کارگزار قرار گرفته بود.

هرچند گفته می‌شد در چند ماه گذشته اختلافاتی بین باشگاه پرسپولیس و کارگزار برای پایان همکاری وجود داشت، اما طرفین در این زمینه نیز به توافق رسیده‌اند تا بدون دردسر سرخپوشان در روزهای آینده به سراغ برگزاری مزایده و انتخاب کارگزار جدید بروند.

پرسپولیسی‌ها که به شدت برای پرداخت مطالبات کالدرون، بازیکنان و کادر فنی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، قرار است به سرعت مراحل برگزاری مزایده و انتخاب اسپانسر جدید را پشت سر بگذارند و با انتخاب کارگزار جدید، تا حدی به مشکلات خود سر و سامان ببخشند.

در این شرایط به نظر می‌رسد باید مدیران باشگاه پرسپولیس و همچنین‌ وزارت ورزش تمهیدات و شرایطی برای انتخاب کارگزار جدید باشگاه در نظر بگیرند که حداقل این بار میراث بدی برای آینده باشگاه بر جا نماند‌ و تمام راه‌های درآمدزایی یک جا و با قراردادی یکطرفه در اختیار یک شرکت اسپانسری قرار نگیرد.

باشگاه پرسپولیس به‌عنوان یکی از برندهای بزرگ ورزش کشور و با هواداران پر تعداد خود قطعاً در فضای اسپانسری خواهان زیاد دارد و شاید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از متخصصان حقوقی و اقتصادی، سرخپوشان بتوانند این بار قراردادی خوب با کارگزار جدیدشان منعقد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دو =